5 תשובות
"לא ואת"
"המראה בחדר ליד :)"
זה אם את רוצה תשובות ציניות.
אם את רוצה רציניות ואוהבות תכתבי דברים בסגנון תודה מתה עליך וכו.. :)
"המראה בחדר ליד :)"
זה אם את רוצה תשובות ציניות.
אם את רוצה רציניות ואוהבות תכתבי דברים בסגנון תודה מתה עליך וכו.. :)
שהיא גם יפה/שאת אוהבת אותה/שאין כמוהה/כל מחמאה כזאת או אחרת
או שפשוט תגיבי לה בכמה לבבות
או שפשוט תגיבי לה בכמה לבבות
שגם את ממש יפה
תודהה,אוהבת אותך
אז את חייבת לכל בנות האנוש בעולם
באותו הנושא: