5 תשובות
"לא ואת"
"המראה בחדר ליד :)"
זה אם את רוצה תשובות ציניות.

אם את רוצה רציניות ואוהבות תכתבי דברים בסגנון תודה מתה עליך וכו.. :)
שהיא גם יפה/שאת אוהבת אותה/שאין כמוהה/כל מחמאה כזאת או אחרת
או שפשוט תגיבי לה בכמה לבבות
שגם את ממש יפה
תודהה,אוהבת אותך
אז את חייבת לכל בנות האנוש בעולם