7 תשובות
כן, זה נורמלי, אבל כדאי שתנסי להבין שזה חלום ולנסות להירגע
לא. כי חלומות שווא ידברו והם לא אשמים
לא מה
לא, זה לא נורמלי. זה רק חלום.
לא
לא וטפ
.....לא
אנונימי
באותו הנושא: