5 תשובות
את נשמעת נחמדה
שואל השאלה:
כן זהו אני שלחתי וגם אם במקרה הכי גרוע אם היא תגיד לא אז לא נורא במילא אנחנו מסיימות עוד מעט תיכון.. אני רק מקווה שיצאתי סבבה וזורמת ולא קשה מדי
אנונימית
נו זה אחלה
הלוואי עליי לקבל הודעה כזאת
זה סבבה, אני בטוחה שהיא תרצה להיפגש איתך
שואל השאלה:
אני פשוט גם נורא ביישנית אז פחות יוצא לי ליזום דבר כזה
אנונימית