7 תשובות
לא
גם בכללי לא
גם בכללי לא
בכללי אני לא מתאפרת חוץ מהמסקרה של אנה זק
והיא עמידה במים אז כן
והיא עמידה במים אז כן
לא
כן אני מתאפרת אבל לא מוגזם כאילו קונסילר מסקרה ומשתדלת לא להרטיב את הפנים רק את השיער.
ברור, הרבה פחות ממה שאני שמה ביום יום אבל אני לא מסוגלת בלי איפור בכלל
קצת קונסילר על האקנה ומעגלת ריסית עם וזלין
לא כי אחכ כל הפנים שלי שחורות מהמסקרה, וזה מרגיש הרבה יותר קליל ונוח כשהולכים לים בלי איפור
באותו הנושא: