6 תשובות
כל החברות שלי יוצאות ואני יודעת שהן נמצאות שקבוצות וואטסאפ כאלה
שואל השאלה:
בסדר מקבלת כל אחד ודעתו 3>
בסדר מקבלת כל אחד ודעתו 3>
אנונימית
שואל השאלה:
אני מחשיבה את עצמי שמאלנית מאוד אבל זה בסדר שלכל אדם יש את הדעות שלו
זה מקסים שלכל אחד יש אידיאולוגיה פרטית
אני מחשיבה את עצמי שמאלנית מאוד אבל זה בסדר שלכל אדם יש את הדעות שלו
זה מקסים שלכל אחד יש אידיאולוגיה פרטית
אנונימית
^חחחלחחח
שואל השאלה:
^אני מבינה שאת לא יוצאת להפגנות בדרכ לול
^אני מבינה שאת לא יוצאת להפגנות בדרכ לול
אנונימית
בטח יש איזה קבוצות בוואטסאפ או בפייסבוק
באותו הנושא: