7 תשובות
אני יושנת כל הזמן ליד מטען בלילה ולא קרה כלום עד עכשיו
לא, אבל הקרינה שיוצאת לא ככ בריאה לגוף
לא, אבל עדיף שלא כי הוא יכול להתחמם, אז למקרה עדיף שלא ליד הראש
אני ישנה ככה כבר 3 שנים ואני בסדר
אני ישנתי הרבה ואני לא רואה משהו אבל הגיוני שכן
כלום אבל זה פשוט לא טוב
מבחינת קרינה כלום אבל הראש או הידיים יכולות להסתובב סביב הכבל,זה לא יעשה לך כלום אם תתעוררי בזמן אבל זה יכול להיות מאוד לא נעים