5 תשובות
גרסת האלפא כבר נגמרה.
הבתא נפתחת שוב ביולי, נכנסים לשם דרך השרת דיסקורד של remogobe
הבתא נפתחת שוב ביולי, נכנסים לשם דרך השרת דיסקורד של remogobe
שואל השאלה:
יש לך קישור?
יש לך קישור?
שואל השאלה:
איך מגיעים לגרסה הזאת?
איך מגיעים לגרסה הזאת?
לא יודעת חכה רגע אני אשאל את אימוש
את האתר עצמו לא פותחים שוב, אבל כן יש גרסת סייד של מעריצים שבבנייה כל הזמן.
באותו הנושא: