5 תשובות
גרסת האלפא כבר נגמרה.
הבתא נפתחת שוב ביולי, נכנסים לשם דרך השרת דיסקורד של remogobe
שואל השאלה:
יש לך קישור?
שואל השאלה:
איך מגיעים לגרסה הזאת?
לא יודעת חכה רגע אני אשאל את אימוש
את האתר עצמו לא פותחים שוב, אבל כן יש גרסת סייד של מעריצים שבבנייה כל הזמן.