5 תשובות
עדיף לעבור לפני שמתחיל ט. לא אמור להיות מסובך, רק קשה להסתגל למקום חדש.
אני עברתי פעמיים בית ספר אחד בתחילת שנה של-ט' ובאמצע ט ותאמת לא היה מסובך
אני עוברת בסוף ח יעני ט אני שם ולא זה לא מסובך אבל תתחיל/י לבקש עוד היום לעבור שלא יהיה מאוחר
אני עברתי בית ספר בתחילת כיתה ט והאמת מדהים לי עכשיו, זה מעבר קצת קשה כי כולם כבר מגובשים לקבוצות אז זה קצת קשה למצוא את המקום שלך,אבל לגמרי זו החלטה מדהימה שעשיתי
אני כנראה עובר שנה הבאה בכיתה יא', אז תתנחם