15 תשובות
להגיד תאמת ושינסו לבטל אותי
מי שלא מסכים טועה
מעדיפה להגיד את האמת שלי
אמת
קשה לי לא להיות כנה ולפי הערכים שלי
שואל השאלה:
אבל אתם לא מפחדים להישאר לבד ולהיות בתחושה שכולם נגדכם ?
אנונימי
רק את האמת
האמת חייבת להשמע
להגיד את האמת כמובן.
מניסיון רק אמת מי שאמיתי איתך יאהב אותך ומי שלא פשוט צבוע ועדיף להתרחק האמת היא המנצחת
תלוי בסיטואציה. לפעמים צריך לדבר כמו שמצפים.

אבל ככלל, אני אעדיף לומר את האמת שלי והעולם יכול לקפוץ קפיצת ראש ולנחות עקום.
תלוי סיטואציה. עם אנשים שאחראים עליי (מורים, הורים, מפקדים וכו') לעשות מה שמצפים אבל מול חברים ואנשים להיות מי שאני באמת כי במקרה אחד להגיד את הדעות האמיתיות שלי יעלה לי במשהו ובמקרה האחר זה להיות אני
אל תפחד להיות לבד. אלה החיים שלך והדעות שלך ותמיד יהיו אנשים שלא יסכימו ועדיין אתה יכול למצוא חברים עם דעות דומות. אפשר לשאול מה הדעות שאתה מדבר עליהן? מתוך סקרנות... אני די ניטרלי בהרבה דברים
שואל השאלה:
שךחתי לך הודעה בפרטי
אנונימי
את הדעה שלי ולבטא את צורת החשיבה שלי

בכללי אני לא אוהבת סביבת מיינסטרים אז אין לי בעיה להתרחק מהם
שואל השאלה:
הבנתי. בתןר אדם בודד אני האמת אוהב להרגיש חלק מקבוצה וחלק מהרוב פשוט אהי הרבה פעמים לא מצליח
אנונימי
תלוי חלק מאיזו קבוצה

אני לא אוהבת סביבה משעממת שעסוקים כל היום בשיט , טיקטוק , ריכולים , שיחות חולין משעממית
זו הסביבה שאני כרגע נמצאת בה

והם לא יכולים להבין דברים שאני מבינה אז אני מוצאת את עצמי שיותר כיף לי לבד, הם אחרונים בסדר עדיפויות
שואל השאלה:
הכל בסדר מה שטוב לך
אנונימי