6 תשובות
לא ממש לא
תעלה אותו
תעלה אותו
זה לא מביך
בכלל לא מביך.
להתגאות ולעלות
תהיה גאה בו רצח וצעלכ
מביך?
אתה צריך להתגאות בו בטירוף
אתה צריך להתגאות בו בטירוף
באותו הנושא: