12 תשובות
כן
אם בא להם
אני שמאלנית ואתאיסטית וכן
אנונימית
כן, אין פה קשר לשמאלנים או אתאיסטים, זה לא משהו פוליטי/דתי
זה ההמנון של המדינה שבה אתם חיים.
זה ההמנון של המדינה שבה אתם חיים.
אין קשר ככ לאתאיסטים ושמאלנים..
כן עומדים
כן עומדים
כמובן.
לעיתים קרובות יותר מאנשי ימין/דתיים.
לעיתים קרובות יותר מאנשי ימין/דתיים.
כן ברור מה
כן
אנחנו עומדים
למה חשבת שלא?
אנחנו עומדים
למה חשבת שלא?
כן די כבר עם הסטיגמה הזאת ששמאלנים הם עוכרי ישראל
כן ברור
דעה פוליטית ואמונה לא קשורים לעמידה בהמנון התקווה.
ברור, למה שלא נעמוד? זו גם המדינה שלנו.
באותו הנושא: