28 תשובות
לא הוא לא^
זה שאת הבת זוג שלו לא אומר שהוא עכשיו יהיה רק איתך ובלי המשפחה
תצטרפי אליהם לא יקרה שום דבר אבל אין סיבה לכעוס עליו בגלל שהוא הולך איתה
שואל השאלה:
כן הוא כן^^
והוא עם המשפחה שלו רוב הזמן אין לך מה לדאוג לו
אנונימית
שואל השאלה:
הוא לא הציע לי לבוא^^
מה אני אדחף?
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
הוא אמור להיות איתי לא איתה
אנונימית
לא ממש
ערכתי אז תסתכלי שוב^
את אולי הבת זוג שלו אבל יש לו גם משפחה וזה לא אומר שאת לפני המשפחה
הבנתי מה את רוצה.. את לא רוצה להיות עם אחותו ואת רוצה להיות איתו לבד אבל אין לך מה לעשות עם זה אז עדיף לא להישאר לבד היום
כן אני כן
זה שאת לא אוהבת את התשובה שלי לא אומר שהיא לא נכונה זה עניין של דעה xd
בכל מקרה תנסי לעשות את מה ש tyyyleo אמר ואם לא ילך אז לא בכוח
היא דיברה אליי^^
שואל השאלה:
דיברתי לhijo del diablo בכלל^^^
אנונימית
הבנתי הכל טוב
שואל השאלה:
ברור שתגיד את זה כי אתה בעדו^^^
אנונימית
תקשיבי אני ממש מבינה אותך רוצה לכתוב לי בפרטי?
שואל השאלה:
אוקיי^
אנונימית
לכי עם חברות/אחים גם!
את לא חייבת ללכת רק איתו:)
שואל השאלה:
הבעיה שאין לי עם מי וגם אין לי אחים רק אחות חורגת אבל היא לא גרה איתי^
אנונימית
אתן הולכות לאותו המקום? אם כן תיפגשו שם תיהיו ביחד, גם תתחברו עם חבר שלך ואחותו
שואל השאלה:
לא היא לא גרה איתי אמרתי היא לא אצלנו^
היא גרה רחוק ממני
אנונימית
לא..
זמן איכות בין אחים זה חשוב. וחוץ מזה, הוא היה איתה מאז שנולד. אין לך כל זכות לכעוס עליו. תנסי להבין אותו.
שואל השאלה:
יש לי זכות לכעוס^
אנונימית
^טוב
לא כזה מאמוש אין על מה לכעוס
תשאלי בצורה נעימה אם את יכולה להצטרף ותגידי לו שאת אוהבת אותו וחשוב לך להיות איתיו ביחד היום
לא ממש
גם חבר שלי הולך עם חברים שלו ואני נשארת לבדי אבל אני לא יכולה להפריד אותו מהחברים שלו שיהנה כפרה עליו
שואל השאלה:
עזוב אתה לא מבין^^^
אנונימית