12 תשובות
בוודאי שלא
לא
אנונימי
לא
אנונימי
אני לא חרדי אבל כן
לא אומרים.
אנונימי
לא, ספק אם לברך או לא.
לא אומר, כפי שהרב עובדיה יוסף לא אמר

מי שרוצה לומר - מותר לאחר התפילה בלי ברכה.
בתור חרדי לא
אנונימי
בטח שאומרים. תלמדו קצת היסטוריה ותבינו למה צריך לומר הלל
כמובן.