12 תשובות
בוודאי שלא
לא
אנונימי
לא
אנונימי
אני לא חרדי אבל כן
כמובן שלא.
לא אומרים.
אנונימי
לא, ספק אם לברך או לא.
אבא?
לא אומר, כפי שהרב עובדיה יוסף לא אמר
מי שרוצה לומר - מותר לאחר התפילה בלי ברכה.
מי שרוצה לומר - מותר לאחר התפילה בלי ברכה.
בתור חרדי לא
אנונימי
בטח שאומרים. תלמדו קצת היסטוריה ותבינו למה צריך לומר הלל
כמובן.
באותו הנושא: