10 תשובות
לא, אבל לא מספיק רזה בעיניי
לא ממש לא
שואל השאלה:
מה?
לכל האמת בפנים
מה?
לכל האמת בפנים
אנונימית
לא
לדעתי אישה רזה בריאה צריכה לשקול 40-44 בגובה שלך, זה הסטנדרט שלי.
אני נגד רזון מוגזם
אני נגד רזון מוגזם
שואל השאלה:
כל אחד והסטנדרט שלו :)
כל אחד והסטנדרט שלו :)
אנונימית
לא מלכהה
ממש לא, משקל תקין ובריא.
לכל האמת בפנים, 40-43 זה תת משקל לגובה שלה, מ44 מתחיל משקל תקין
אתה מעודד רזון מוגזם, תת משקל ובעיות בריאותיות, תפסיק.
לכל האמת בפנים, 40-43 זה תת משקל לגובה שלה, מ44 מתחיל משקל תקין
אתה מעודד רזון מוגזם, תת משקל ובעיות בריאותיות, תפסיק.
ממוצעת אני חושבת
באותו הנושא: