5 תשובות
שואל השאלה:
אז פשוט לסנן? או לכתוב תודה וזהו?
אז פשוט לסנן? או לכתוב תודה וזהו?
אנונימית
לא כדאי לענות. לסנן לדעתי
הייתי כותבת תודה מנימוס וזהו
תכתבי תודה פשוט אבל עם נקודה
נפרדתם
אין פואנטה להמשיך את הקשר זה רק יכאב
אין פואנטה להמשיך את הקשר זה רק יכאב
באותו הנושא: