4 תשובות
שואל השאלה:
^^הסתבכתי
אנונימית
את יכולה לכתוב לי בפרטי, אנסה להסביר לך שוב
שיפוע
y-y
חלקי x-x
עכשיו יש לל את השיפוע, מציבים בנוסחה הזו -

y-y = m (x-x)

בנוסחה את מציבה את ה y וx של אחת מהנקודות, איזו מהן שבא לך, יחד עם השיפוע שמצאת.
חשוב לציין שאת מציבה רק בy השני ובx השני בנוסחה. את הראשונים את משאירה כפי שהם.
תעדכני אם הסתבכת
להציב את שתי הנקודות בנוסחת שיפוע ולמצוא שיפוע ואז פשוט להציב שיפוע ונקודה במשוואת ישר
אנונימית