4 תשובות
את יכולה לומר שאת לא מרגישה טוב
כואב לי הידיים/הבטן/הראש/הגב
לא חסר תירוצים...
כאב בטן/אירוע משפחתי
תשלחי לה ב5 לפנות בוקר שאת אוהבת אותה היא תבין לבד תסיטואציה