9 תשובות
לכתוב שזה היה בטעות
תמחקי
מסכנות לא הייתי רוצה להיות במקומכם..
כולם גם ככה ישכחו
לא עושים כלום
יכול להיות שידברו על זה קצת אבל בסופו של דבר יעבור והם ילכו לישון לא במחשבה על מה ששלחתם
יכול להיות שידברו על זה קצת אבל בסופו של דבר יעבור והם ילכו לישון לא במחשבה על מה ששלחתם
מה שלחת זה תלוי
כלום, הכל טוב
מוחקים ורושמים בטעות
אין מה לעשות
מתנהגים כאיחו לא קרה כלום
מתנהגים כאיחו לא קרה כלום
באותו הנושא: