8 תשובות
רב קו זה מזה ביזבוז תורידי מוביט זה עולה לך 2.75 שקל לנסיעה זה ממש חיסכון
בגלל זה עולים בלי לש*ם כ*ף
תורידי מוביט עזבי את הרו קו
זה ממש לא הרבה
שואל השאלה:
בשבילך אולי זה לא הרבה מבחינה כלכלית
בשבילי כן ^
בשבילך אולי זה לא הרבה מבחינה כלכלית
בשבילי כן ^
אנונימית
זה לא הרבה חיים שלי, מינימום עד 5.50 לנסיעה וזה ל90 דקות, אם עלית על קו אחר ולא עברה שעה וחצי את רק מעבירה את הרב קו שלך וזה לא מוריד לך מהכסף בכרטיס.
את פשוט נוסעת בתדירות ממש גבוהה אז מו הסתם, אם היית נוסעת פעם בחודש לא היית אומרת את זה..
את פשוט נוסעת בתדירות ממש גבוהה אז מו הסתם, אם היית נוסעת פעם בחודש לא היית אומרת את זה..
כי את נוסעת הרבה. נסיעה זה 5
אני מבינה מה את אומרת, אבל צריך לקחת בחשבון שיש מרחקים יותר גדולים ויותר קטנים ובסופו של דבר זה במקום להתנייד במונית או ברכב פרטי שכנראה יעלה יותר.
באותו הנושא: