התחברות
הרשמה
ציון הגשה 90 במודל g זה סבבה?
27 באפריל 2023, 10:34
בחינות בגרות
בגרות
ציוני בגרות
משרד החינוך
3 תשובות
מעולה.
מ
מּיִשׁהּיּ
ממש טוב
א
אין לי כינויים טובים
מצויין
L
Lola112
באותו הנושא:
ציון הגשה 90 באנגלית (5 יחל כיתה יא מודל e) זה יפה ? ציון הגשה סבבה?
טוב אז אני בכיתה י והציון הגשה שלי בהיסטוריה הוא 83, זה סבבה?
קיבלתי ציון הגשה לבגרות באנגלית כיתה יא מודל אי, 78 זה גרוע?...
ציון הגשה 87 בחמש יחידות מתמטיקה זה סבבה?
זה סבבה לציון הגשה באנגלית?
מודל E בבגרות קיבלתי 46 והציון הגשה זה 80 ישלי עובר או שנכשלתי
קיבלתי 93 בחינה ו100 בציון הגשה, באנגלית מודל e, ללכת למועד ב?
מגן באנגלית 5 יחל מודל g- ציון 81 זה סבבה או שלא?
87 ציון הגשה ו 100 בבגרות ( מודל e) כמה אני אקבל בערך בסופי?
82 בציון הגשה לבגרות במתמטיקה 4 יחידות זה סבבה או שזה ממש נמוך?
מעל תשעים בציון הגשה בהיסטוריה זה סבבה?