4 תשובות
לא למה שתעשי לו משעמם לך? שיעשה בעצמו זה עבודה שלו לא שלך
ואם את כבר עושה תבקשי על נשהו אל תהיי פרייארית
שואל השאלה:
לאא, הוא ביקש ממני שהוא יעשה לי עבודות**
אה חחח אז כן למה לא
אבל ממליצה לך לבדוק אחרי זה מה הוא עשה ולא ישר להגיש כי יכול להיות שיש טעויות והוא לא יכול לתבוע אותך כי הוא ביקש
שואל השאלה:
סבבהה תודהה וכןהברור