4 תשובות
damn של קנדריק לאמאר - אלבום אגדי
igor של טיילר היוצר
עוד אחד של טיילר
good kid maad city גם של קנדריק
am ארקטיק מאנקיז
currents של טיים אימפלה (אלבום מעולה)
parachutes של קולדפליי
יש שם אחד של the neighborhood
סטאר בוי של דה וויקנד אלבום מעולה
אפטר האורס של דה וויקנד גם אלבום מעולה
פאראצ'וטס (parachutes)של קולדפליי הוא סבבה(השיר ספארקס הוא משם)
am של ארקטיק מאנקיז מומלץ
האלבום סירקלס של מאק מילר אלבום טוב לדעתי(בלו וורלד הכי יפה שם לדעתי)
האלבום עם השקיעה הוא מוכר לי אני לא זוכרת של מי זה גם האלבום לידו עם השחור לבן והפס לייזר הזה
השאר אני לא מכירה
נזכרתי זה whiped out של דה נייברהוד השיר דה ביצ' נמצא שם הוא אחד השירים היפים לדעתי
הכי שמאלי למטה
mr.kitty - time
ימין אמצע - mac demarco- here comes the cowboy