7 תשובות
אז מבינה מהשאלה שאורט לא אופצייה? באסה:(
אבל נשמע שאיילון מעולה(לא כל כך יודעת בתכלס)
וקצת רחוק מאורט אבל גם ככה לא!! ממליצה: הייטק היי
אבל נשמע שאיילון מעולה(לא כל כך יודעת בתכלס)
וקצת רחוק מאורט אבל גם ככה לא!! ממליצה: הייטק היי
אנונימית
אין
אנונימי
אין
אנונימי
שואל השאלה:
אורט בית ספר טוב?
איך האנשים שם ?
אורט בית ספר טוב?
איך האנשים שם ?
אורט אחלה בית ספר יש די הרבה ערסים ופרחות אבל יש גם אנשים סבבה ורוב המורים טובים
אנונימית
שואל השאלה:
לאיזה כיתה עולה?
לאיזה כיתה עולה?
יא
אנונימית