27 תשובות
יב!!!
מסיים תיכון
מסיימת בית ספר!!
.xo
יב אשכרה שנה אחרונה
איזה כיף לך^^
י'
יב אמאלה אני גדול הצילו
ג
אנונימית
ח
אנונימית
יב
י'א לצערי עוד שנה לסבל...
שואל השאלה:
בהצלחה לכל השביעיסטים זו שנה סיוט
אנונימית
תנקס ולחשוב על זה שיש לי עוד שנתיים אחי זה י'ג וגם י'ד אני לא מאמין
ז
אנונימית
צה"ל:(