4 תשובות
אולי שבוע של חוסר שינה?
להיות מוזר זה להיות מיוחד, לא להיות מיוחד זה רגיל ורגיל זה משעמם.
מעט
ארוך מידי..תכתבי "0 שעות שינה"
אנונימית