5 תשובות
בדרכ כן
לפחות בקרבי כן
כן, ברוב המקרים יש שבוע רגיל לאחר סיום התמחות. שבוע זה משמש בדרך כלל לסגירת קצוות רופפים או השלמת כל משימות אחרונות לפני יציאה רשמית מההתמחות. זה גם זמן טוב להרהר בחוויה ולאסוף כל משוב או המלצות ממפקחים או עמיתים.

עם זאת, חשוב לציין שלחלק מההתמחויות עשויות להיות תאריכי סיום או לוחות זמנים שונים, כך שתמיד עדיף לאשר עם רכז ההתמחות או המפקח כדי להבטיח מעבר חלק אל מחוץ לתוכנית. בנוסף, זה תמיד רעיון טוב לשמור על קשר עם כל קשר שנוצר במהלך ההתמחות ולשמור על קשרים מקצועיים להזדמנויות עתידיות אפשריות.

בסך הכל, השבוע שלאחר ההתמחות יכול להיות זמן רב ערך לשיקוף ולקשירת קצוות רופפים לפני שתמשיך לשלב הבא במסע הקריירה שלך.
משתנה
לי לא היה קורס כי עברתי מיונים לתפקיד ונבחרתי כי ידעתי אותו עוד מהאזרחות אז יום אחרי שסיימתי טירונות כבר נכנסתי לסדיר
בכללי כל מי שאני מכירה שלא היה להם קורס אחרי הטירונות נכנס יום אחרי זה לתפקיד (מדברת על תפקידים עורפיים)
מצד שני לחברה שלי התחיל הקורס יום אחרי סיום הטירונות
גם היו לי חברות בטירונות שהיו צריכות לעשות קורס אבל הבנים שהיו אמורים לעשות את הקורס איתן סיימו את הטירונות שבוע אחריהן אז להן הייתה רגילה של איזה שבוע וחצי ולבנים של איזה יומיים
גם יש לי חברות שעשו קורס קדם צבאי ואחרי שהן סיימו טירונות הן ישר הלכו לסדיר כמוני
בעיקרון מאוד תלוי בנסיבות
תלוי איזה טירונות
של ג'וב לא
של קרביים אני מאמין שכן