7 תשובות
שואל השאלה:
the wall באמת אלבום מדהים.. יותר התחברתי לthe dark side of the moon בכללי.. למרות שהשיר האהוב עלי שלהם comfortably numb נמצא בthe wall
the wall באמת אלבום מדהים.. יותר התחברתי לthe dark side of the moon בכללי.. למרות שהשיר האהוב עלי שלהם comfortably numb נמצא בthe wall
אנונימי
תנסה את animals או meddle
אלה אלבומים אדירים
אבל מתוך שני אלה, כנראה דארק סייד
אלה אלבומים אדירים
אבל מתוך שני אלה, כנראה דארק סייד
שואל השאלה:
מי שמעלי צודק!
מי שמעלי צודק!
אנונימי
דארק סייד אוף דה מון הרבה יותר טוב לדעתי.
למרות שדה וול גם מצוין.
למרות שדה וול גם מצוין.
the wall
the wall
מה השאלה בכלל?! ברור ש - the wall!
באותו הנושא: