התחברות
הרשמה
אכלתי היום כריך שקית של צ'יטוס ושוקולד זה הרבה?
אני מרגישה שמנה
1 במאי 2023, 16:35
שוקולד
4 תשובות
זה לא נחשב הרבה
❤
❤moonlight❤
זה סבבה לגמרי
-
-elly-
לא זה בכלל לא הרבה
פ
פראנסין~
ממש לא
את צריכה עוד
כ
כבר לא.
באותו הנושא:
אכלתי היום הרבה? כריך וספגטי
עם אכלתי היום שניצלים ופסטה, ועכשיו כריך טונה זה יותר מדי?
אכלתי היום רק כריך ואני לא רעבה זה נורמלי?
אכלתי היום ציפס רביולי מעדן וכריך זה מספיק?
אם אכלתי היום רק כריך וקורנפלקס זה בסדר?
ב8 אכלתי כריך גדול וב1 אכלתי כריך עם דבש
אכלתי היום כריך עם נוטלה בערך ב10:20 וב15:00 כריך עם חומוס וזיטים סבבה?
תגידו כריך אחד להפסקה הראשונה ושקית דגני בוקר לשנייה נראה לכם סבבה ליום של 7 שעות?
אכלתי היום רק כריך עם
אכלתי היום חצי כריך גבינה, שני פירשקי, שלוש כפות סלט ו4 עוגיות אוראו, זה מספיק?
אכלתי היום חצי כריך וכמעט לא שתיתי כי אני לא מרגיש טוב זה ממש גרוע?