7 תשובות
תקחי אותה לשיחה בצד ותסבירי לה מה את מרגישה ושאת רוצה ללכת לפסיכולוגית ושאת מרגישה שאת ממש צריכה את זה .. אין שום סיבה שתסרב
פשוט להגיד ישר. למה זאת אמורה להיות בעיה ?
תגידי לה או שתלכישהיא לא תדע וכיאלו תלכי לחברה
הי אמא
חשבתי על זה הרבה זמן ואני רוצה לגשת לפסיכולוגית כדי לדבר ולהתייעץ איתה
חשבתי על זה הרבה זמן ואני רוצה לגשת לפסיכולוגית כדי לדבר ולהתייעץ איתה
תדברי איתה היא תבין אותך בסופו של דבר היא אמא שלך
תגידי שאת מחפשת מישהי מומחה לדבר איתה ולקבל ייעוץ באופן חיובי ושיתרום לך:)
למה את צריכה?
נשמעת כמו מישהי שלא צריכה
נשמעת כמו מישהי שלא צריכה
באותו הנושא: