9 תשובות
שואל השאלה:
תהמרו גם פליז זה תלקיט 30 אחוז
שואל השאלה:
תנמקו
את מדברת על הנושא של פרי עץ הדעת?
שואל השאלה:
כן
לדעתי עדיף את חיי הבורות כי ככה נשארים בחיים טובים ללא דאגות מאשר לדעת ואז לחיות בחיים הרבה פחות טובים ממה שהשם נתן ללא קשר לעובדה שאם נקבל את הידיעה הדבר יהיה כפיות טובה לעומת השם שנתן לנו חיים טובים אך ביקש בקשה שלא נדע אז אנחנו צריכים לכבד את מי שנותן לנו כלכך הרבה
שואל השאלה:
תודה רבהה
חיי ידיעה ככה אני יכולה לדעת מה אני ומה אני עושה מאשר לעשות בלי לדעת כלום!
אני חושבת שעדיף חיי הידיעה כי אי אפשר תמיד שהיה לנו טוב תמיד חייב הרפתקאות ואתגרים בני אדם נוצרו בסופו של דבר כדי לקדם את החיים אם היה לנו תמיד בטן גב אז היה משעמם בני אדם זה יצור שהוא חייב להתקדם ולא להישאר על מקום אחד בזכות זה יש לנו מוח
ברור שידיעה

למה השם ברא לנו מוח? בינה? כדי שנתעלם?