תשובה אחת
אם את לומדת ערבית כנראה ישלחו אותך למסלול ערבית
זה יותר אבל בעניין המושיעין של האזנות/קריאת טקסטים לא המודיעין הרגיל
זה יותר אבל בעניין המושיעין של האזנות/קריאת טקסטים לא המודיעין הרגיל
באותו הנושא: