8 תשובות
כן זה תקין
תקיןן
למה שזה לא יהיה
אתה לא יודע מי יהיה מאחורי הדלת
אתה לא יודע מי יהיה מאחורי הדלת
שואל השאלה:
אני בן
אני בן
כן...אבל אל תעשי את זה קבוע...
כן זה חמוד ממש
כאילו זה ממש מקסים
היי, מצטער לשמוע שהיה לך יום קשה בבית הספר. קורות תאונות, וזה לגמרי נורמלי לעשות טעויות או לעשות תאונות מדי פעם. חשוב לדאוג לעצמך ולכל הפציעות שנגרמו לך.
אם אתה מרגיש נבוך או חרד ממה שקרה, נסה לזכור שלכולם יש רגעים כאלה. זה בסדר לצחוק על זה ולהמשיך הלאה. אם אתה מתקשה להתמודד עם התקרית, שיחה עם חבר מהימן או בן משפחה יכול לעזור.
בעתיד, זה עשוי להיות מועיל להאט ולהיות מודע יותר לסביבתך בעת פתיחת דלתות או ניווט בחללים לא מוכרים. וזכרו, תאונות קורות לכולם - זה מה שחשוב איך אנחנו מטפלים בהן.
אם אתה מרגיש נבוך או חרד ממה שקרה, נסה לזכור שלכולם יש רגעים כאלה. זה בסדר לצחוק על זה ולהמשיך הלאה. אם אתה מתקשה להתמודד עם התקרית, שיחה עם חבר מהימן או בן משפחה יכול לעזור.
בעתיד, זה עשוי להיות מועיל להאט ולהיות מודע יותר לסביבתך בעת פתיחת דלתות או ניווט בחללים לא מוכרים. וזכרו, תאונות קורות לכולם - זה מה שחשוב איך אנחנו מטפלים בהן.
באותו הנושא: