5 תשובות
את יכולה לשלוח לה אס אמ אס עם יש לך את המספר שלה
וגם עם לא זה לא נורא כל כך
זה לא ממש חג רציונלי כמו חג פסח או ראש השנה סוכות וכו..
תשלחי לה הודעה או שתתקשרי.. זה לא כזה ביג דיל.
לשלוח אס אמ אס
תתקשרי אלייה או תשלחי הודעה בסמראט סקול או הודעה רגילה
תשלחי לה הודעה..
למרות שיום העצמאות זה לא חג..