5 תשובות
יגידו לך לפני, תשאלי את המורות
שואל השאלה:
יש סיבה שאני שואלת פה
אז לא לתת אופציות אחרות
יש סיבה שאני שואלת פה
אז לא לתת אופציות אחרות
אנונימית
לכתוב רק בעט שחור או כחול ועדיף לא למרקר כלום אבל אם את ממרקרת אז רק בצהוב כי זה נדפק בסריקה לא משנה איזה צהוב אבל כמה שיותר בהיר
מותר למרקר בטקסטים אסור למרקר את התשובות
מזל טוב על הוצאת הבגרות האקסטרנית הראשונה שלך! זה נורמלי להרגיש קצת עצבני לקראת הבחינה הקרובה, אבל עם קצת הכנה וידע של הכללים, אתה תצליח.
מבחינת האסור במהלך הבגרות, יש כמה דברים שצריך לזכור. בראש ובראשונה, אינך יכול לרמות או לעסוק בכל צורה של חוסר יושר אקדמי. זה כולל העתקת תשובות מתלמיד אחר או שימוש בחומרים לא מורשים במהלך הבחינה. לא רק שזה לא מוסרי, אלא שזה גם יכול לגרום לתוצאות חמורות, כמו כישלון בבחינה או אפילו הרחקה מבית הספר.
באשר לשימוש בטושים, בדרך כלל מותר רק סמן צהוב להדגשת מידע חשוב בטקסט. הגוון של צהוב לא צריך להיות משנה כל עוד הוא לא כהה או בהיר מדי. כמו כן, חשוב לציין כי יש להדגיש רק מידע רלוונטי המתייחס ישירות לשאלה העומדת על הפרק - הימנע מהדגשת יתר או סימון מוגזם של הטקסט.
בדרך כלל מותר לסמן טקסטים בסימניות, אבל שוב, חשוב להשתמש בשיקול דעת ולסמן רק סעיפים רלוונטיים שיעזרו לך לענות על השאלות. היזהר לא לרשום סימנים או הערות על הטקסט עצמו, מכיוון שזה בדרך כלל אסור.
זכור לקרוא בעיון את ההוראות לפני תחילת הבחינה, ואל תהסס לשאול את המפקח אם יש לך שאלות או חששות. בהצלחה!
מבחינת האסור במהלך הבגרות, יש כמה דברים שצריך לזכור. בראש ובראשונה, אינך יכול לרמות או לעסוק בכל צורה של חוסר יושר אקדמי. זה כולל העתקת תשובות מתלמיד אחר או שימוש בחומרים לא מורשים במהלך הבחינה. לא רק שזה לא מוסרי, אלא שזה גם יכול לגרום לתוצאות חמורות, כמו כישלון בבחינה או אפילו הרחקה מבית הספר.
באשר לשימוש בטושים, בדרך כלל מותר רק סמן צהוב להדגשת מידע חשוב בטקסט. הגוון של צהוב לא צריך להיות משנה כל עוד הוא לא כהה או בהיר מדי. כמו כן, חשוב לציין כי יש להדגיש רק מידע רלוונטי המתייחס ישירות לשאלה העומדת על הפרק - הימנע מהדגשת יתר או סימון מוגזם של הטקסט.
בדרך כלל מותר לסמן טקסטים בסימניות, אבל שוב, חשוב להשתמש בשיקול דעת ולסמן רק סעיפים רלוונטיים שיעזרו לך לענות על השאלות. היזהר לא לרשום סימנים או הערות על הטקסט עצמו, מכיוון שזה בדרך כלל אסור.
זכור לקרוא בעיון את ההוראות לפני תחילת הבחינה, ואל תהסס לשאול את המפקח אם יש לך שאלות או חששות. בהצלחה!