8 תשובות
זה לא נורא
אני לא רואה משהו רע בלערבב חברות
למי אכפת
חח אני תמיד משלבת בין שניהם
לדעתי זה נורא
כאילו, זה לא שזה נורא זה פשוט לא מתחבר כי שתיהן חברות אויבות
כאילו, זה לא שזה נורא זה פשוט לא מתחבר כי שתיהן חברות אויבות
לתגובה מעל : ומה הקשר שזה חברות אויבות? את יודעת שכל מותג הוא מתחרה של מותגים אחרים אז? לא נערבב בניהם?
לשאלתך: לא זה לא מביך וזה יפה כל עוד זה מתאים :)
לשאלתך: לא זה לא מביך וזה יפה כל עוד זה מתאים :)
אנונימית
זה שונה
אדידס ונייקי זה כמו אייפון וסמסונג זה תמיד עם מחלוקת של או זה או זה
ולמשל להיות עם אוזניות של סמסונג וטלפון של אפל זה לא נורא, אבל בבגדים לדעתי זה לא משתלב כי זה שתי חברות שונות שתמיד לובשים או נייק או אדידס
ואני לא אומרת שזה לא יפה, אני רק חושבת שזה לא משתלב
אבל זה ממש לא מביך
אדידס ונייקי זה כמו אייפון וסמסונג זה תמיד עם מחלוקת של או זה או זה
ולמשל להיות עם אוזניות של סמסונג וטלפון של אפל זה לא נורא, אבל בבגדים לדעתי זה לא משתלב כי זה שתי חברות שונות שתמיד לובשים או נייק או אדידס
ואני לא אומרת שזה לא יפה, אני רק חושבת שזה לא משתלב
אבל זה ממש לא מביך
שימי איזה שטויות
אנונימית
באותו הנושא: