9 תשובות
זה סבבה
כן זה בסדר
לא
בגיל הזה זה כן פער
כי אחד באמצע צבא והשני עושה בגרויות
לדעתי זה בסדר אם אתם מצליחים ככה ויש בניכם קשר טוב כפי שאת אומרת.
כי אחד באמצע צבא והשני עושה בגרויות
לדעתי זה בסדר אם אתם מצליחים ככה ויש בניכם קשר טוב כפי שאת אומרת.
זה בדרך כלל לא סבבה אבל אם אתם כסר שנה ביחד אז כנראה שיש משהו אמיתי
כתוב בפרופיל שאת בת 15
רוני מלכי?
אנונימית
שואל השאלה:
^הלו קיטי^
אני בת 16
מה זה קשור
^הלו קיטי^
אני בת 16
מה זה קשור
באותו הנושא: