5 תשובות
שואל השאלה:
לדעתי בערב מתפוצץ
אבל לא הבנתי למה לחזור לשגרה ולא להיכנס למבצע מדינה של פחדנים!!!
לדעתי בערב מתפוצץ
אבל לא הבנתי למה לחזור לשגרה ולא להיכנס למבצע מדינה של פחדנים!!!
לא,לדעתי לקראת הערב יהיו אזעקות
דיווחו באיזה רשת ערבית על "הפסקת אש" שהפרו אחרי שעה וחצי
ממשלת ימין על מלא :) ביקשתם? קיבלתם!
לדעתי חזלש
עד הפעם הבאה
עד הפעם הבאה
באותו הנושא: