6 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה בסדר אם אני אתאמן רק על רגליים במשך ארבע פעמים בשבוע???
^את צריכה לפחות יום מנוחה בשביל לתת לשרירים שלך להתאושש. במיוחד בתהליך בנית מסה
שואל השאלה:
את יכולה לשלוח לי בבקשה את התוכנית אימונים שלך? ותודה ממש
אם את רוצה לעלות במסה מומלץ לא לעשות אירובי אלא אימוני כח עם משקולות ותעבדי בצורה מאוזנת על כל הגוף! שיהיה מאוזן אבל את יכולה להתאמן יותר על רגליים ועל בטן זה מה שאני עושה ובנוגע לאוכל את צריכה לאכול מלא מלא קלוריות אבל יש גבול מסויים הגבול הוא 400 קלוריות יותר ממה שאת שורפת.

אני בתהליך כזה כרגע כבר חודשיים ואני רואה ממש שיפור ויש לי תכנית אם את רוצה וואם יש לך עוד שאלות מוזמנת לשאול אותי בפרטי(:


ושמעתי שקריאטין זה לא בריא אז את לא חייבת להשתמש בזה
כן אבל וזה אבל חשוב אם את מתחילה לקחת קראטין את חייב להקפיד לשתות הרבה מים אחרת תתייבשי
אנונימי
אני יכול לשלוח לך את שלי אבל אמרת שאת רוצה רק רגליים שלי זה תוכנית של פוש פול לאגס