3 תשובות
בתור חניכה שהיו לה או צוותים מושלמים או חרא רצח הלכתי למי שעשה לי טוב ושנחמד ואוהב אותי אני חושבת שזה לא צריך להפריע לך כי בסופו של דבר זה העדפה של החניך וזה לא עניין שקשור ספציפית אלייך
אנונימית
אז תמשיכי להזכיר לעצמך
שזה ככה
היי
זה ממש מובן והגיוני!
אבל זה תמיד ככה, הם פשוט ממש נקשרים
אז זה ממש לא אישית נגדך!!