6 תשובות
כנראה לא מצליח לקום מרוב סחרחורות
דברי איתי בפרטי
הוא יסבול
אין מספיק אנרגיה וכנראה הוא יהיה מאוד חלש
אם הוא ימשיך הגוף יתחיל לפרק שרירים כדי לספק אנרגיה
אז לא מומלץ
שואל השאלה:
^^^^^באמת לדבר איתך?
אנונימית
הגוף שלו נכנס למצב נעילה ומנסה לשרוף כמה שפחות קלוריות. אתה מאבד אנרגיה בגלל שהגוף שלך לא שורף מספיק קלוריות בשביל אנרגיה ואתה מאבד מסאת שריר.
הוא מתחיל לשרוף שכבות שומן שהכרחיות להישרדות שלנו, מה שיגרום לחולשה וסבל. אחר כך הגוף מתחיל לשרוף את השכבת שריר, מה שיכול לגרום להרבה דברים לאשפוז ובמקרים ממש קיצונים מוות