התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על השיר " נתראה בגלגול הבא" של רביד?
3 במאי 2023, 22:54
רביד פלוטניק
נצ'י נצ'
4 תשובות
אחלה שיר
ג
גיםברו
מהמם
ק
קינגית1
שיר מושלם
E
ELITE AND EMINEM❤
שיר מדהים והסיפור מאחוריו ככ עצוב
ה
הגולש האהוב עליכם
באותו הנושא:
שירים של רביד פלוטניק סטייל נתראה בגלגול הבא
נתראה בגלגול הבא?
השיר "נתראה בגלגול הבא" של רביד פלוטניק נכתב לזכרה של גלי בללי שנספתה באסון נחל צפית?
מישהו יודע מה המשמעות של השיר נתראה בגלגול הבאה?
מה אתם חושבים על השיר "בדיוק כמו שאני" של רביד פלוטניק?
מה אתם חושבים על השיר החדש "שווארמה" של רביד פלוטניק?
מה דעתכם על השיר נתראה בגלגול הבא?
מה דעתכם על השיר האדיר הזה?? נתראה בגלגול הבא
אני צריכה שירים בעברית בסגנון עולם משוגע ונתראה בגלגול הבא
מה אתם חושבים על השיר "נתראה בגלגול הבא" ? ומה הסיפור מאחוריי זה?
למה סטטיק העלה סטורי וכתב "נתראה בגלגול הבא" ???