3 תשובות
פשוט אל תהני מזה...
או שתבקשי לכבות
אם לא ניתן לכבות או להתרחק יש לכוון לא להינות
ףעדיף שתבקשי ךכבות אם אי אפשר אל תהני מי זה ותשדלי לא להתעניין