11 תשובות
שואל השאלה:
כןכן נכון באורבניקה ראיתי אבל קצת מסובך לי להגיע אם יש לכם עוד מקומות אני אשמח
כןכן נכון באורבניקה ראיתי אבל קצת מסובך לי להגיע אם יש לכם עוד מקומות אני אשמח
בסופרים אמורים להיות תשאל.י איפה יש עין גדי כי זה 2 ליטר ואם אומרים שאין אז תשאל.י אם הם יודעים איפה אפשר למצוא
אורבניקה
שואל השאלה:
אין בשום מקום
אין בשום מקום
יש באורבניקה אבל אם את.ה לא מוצא.ת תמיד אפשר לקחת שני בקבוקים של ליטר אם יש לך
שיין
נראה לי בריקושט או בלמטייל
שואל השאלה:
אין^ רק שלוקרים באיזה 600 שקל
אין^ רק שלוקרים באיזה 600 שקל
בסופרים
שואל השאלה:
אבל כתבתי רב פעמיי
אבל כתבתי רב פעמיי
אה אוי לא ראיתי
דקה אני אבדוק
דקה אני אבדוק
באותו הנושא: