11 תשובות
שואל השאלה:
כןכן נכון באורבניקה ראיתי אבל קצת מסובך לי להגיע אם יש לכם עוד מקומות אני אשמח
בסופרים אמורים להיות תשאל.י איפה יש עין גדי כי זה 2 ליטר ואם אומרים שאין אז תשאל.י אם הם יודעים איפה אפשר למצוא
S&T
אורבניקה
שואל השאלה:
אין בשום מקום
יש באורבניקה אבל אם את.ה לא מוצא.ת תמיד אפשר לקחת שני בקבוקים של ליטר אם יש לך
S&T
שיין
נראה לי בריקושט או בלמטייל
שואל השאלה:
אין^ רק שלוקרים באיזה 600 שקל
בסופרים
שואל השאלה:
אבל כתבתי רב פעמיי
אה אוי לא ראיתי
דקה אני אבדוק
S&T