4 תשובות
לא
חבר שלי באודיסאה ולומד בבית ספר גם
שואל השאלה:
אבל מסיימים את הבגרות במתמטיקה כבר בכיתה י' בתכנית הזו
מסוף ט מקבלים פטור ממתמטיקה
מוזר שאומרים פה לא
אני לא באודיסאה(עשיתי שני מבחנים השנה כנראה לא עברתי,עדיין לא שלחו תוצאות) ובבית הספר שלי יש פטור ונותנים לעשות את השיעורי בית בזמן השיעורים. גם בבר אילן.
אנונימית