25 תשובות
נראלי שכן
מקסימום מועד ב
שואל השאלה:
אני אעשה בכל מקרה פשוט לדעת אם זה טוב כאילו בדרך כלל תלמידים מצליחים בכל האנסין..?
אנונימית
אני כנראה לא טעיתי באנסין
אולי קצת בניסוח של שאלה 2
לי היו טעויות בניסוח
כאילו התשובות עצמן היו נכונות אבל הן לא היו מנוסחות כמו בתשובות
אז כנראה יורידו לי אבל אני מקווה שלא יותר מידי
וכן זה מעולה
תני לי לנחש השאלה הזאת הייתה שאלה 2?
אין כל הארץ נפלה על השאלה הזאת
שואל השאלה:
אימלה כן שאלה 2 כאילו באיזה קטע הם ציפו שאני אבין את זה ??עד עכשיו אני לא מבינה איך הם רוצים שנעלה על התשובה
אנונימית
we learn when a person might get some relief from a wide range of medical
conditions, including long-term pain and difficulty sleeping.
זאת התשובה שלי
אבל היא גם נכונה אז כנראה משרד החינוך יקבל את זה
כן זה היה מזעזע
כל המבחן היה קל חוץ מהחרא הזה
הם כנראה יקבלו את התשובה
כי מבחינה הגיונית
זה גם משהו נכון לגמרי
הם אולי לא חשבו על התשובה הזאת פשוט...
מה שכתבת זה בדיוק מה שרשמתי רק שלא היה לי זמן לרשום מהחלק של ה-including כי זאת שהשגיחה עוד רגע לקחה לי את המבחן ממש ישבה לי עם סטופר עד הדקה האחרונה
כמה אתה חושב שיורידו לי על זה?
שואל השאלה:
rolli^ זאת התשובה שעשיתי גם אבל כתבתי עד המילה conditions אתה חושב שהם יקבלו..?
ואיך אתה יודע שגם זה נכון?
אנונימית
גם אני^
שואל השאלה:
זה לא רשום בהצעות לפיתרון באתר של משרד החינוך..מקווה שלפחות יהיה חלק מהנקודות באסה זה שבע נקודות
אנונימית
כן אוף
שואל השאלה:
ראיתי בטיקטוק שממש הרוב טעו בזה..זאת היתה שאלה מתקילה ממש היה קשה לקשר את זה לתשובה שרשומה עד עכשיו לא הבנתי איך אפשר לעלות על זה..
אנונימית
כן העיקר כל הבגרות הייתה ברמה של שאלון e
היו חייבים לדחוף את השאלה הזאת
שואל השאלה:
אימלה נכון הבגרות היתה מושלמת סתם בכוונה רוצים שכולם יגשו מועד ב
אנונימית
אני חושב שיקבלו את זה כי זאת תשובה נכונה כי זה עונה על השאלה בצורה מושלמת ולדעתי משרד החינוך לא שם לב לתשובה
ואם לא אז ירדו 2 נקודות מקסימום כי פקטור
שואל השאלה:
איזה פקטור?
אנונימית
תחביר לא הגיוני בשיט
בבקשה כל הארץ נפלה על זה.
הם חייבים לעשות פקטור.
הם יקבלו את התשובה הזאת
מקסימום מועד ב'