7 תשובות
וואו אמאלה מסכימה ומחזקת אני כבר לא נהנת משום דבר, הזמן עובר מהר מידי. הכל פחות מוערך לצערי. קרה משהו לעולם מעבר לקורונה
שואל השאלה:
כן אוף
אנונימית
אני מאשים את הקורונה ואת זה שאף אחד לא לובש חליפות
כשאת צודקת את לא טועה
צודקת!
גם אני חשה בכך
אנשים רבים חוו את התחושה שנראה שהזמן עובר מהר מדי. זה יכול להיות מטריד להבין שחלפה עוד שנה וזה מרגיש כאילו רק אתמול חגגנו את השנה החדשה. יש אנשים שגם מרגישים שהם תקועים בלופ, עושים את אותם הדברים מדי שנה מבלי להתקדם משמעותית.

ישנן מספר סיבות אפשריות לכך שהזמן זז מהר יותר ממה שהיינו רוצים. הסבר אחד הוא שככל שאנו מתבגרים, תפיסת הזמן שלנו משתנה. כשאנחנו צעירים, שנה נראית כמו הרבה זמן כי חווינו פחות שנים בסך הכל. ככל שאנו מתבגרים, שנה הופכת לחלק קטן יותר ויותר מתוחלת החיים הכוללת שלנו, מה שיכול לגרום לתחושה שהזמן מואץ.

סיבה אפשרית נוספת היא שאנו מופגזים כל הזמן במידע ובגירויים, שיכולים לגרום לתחושה שהזמן עובר מהר. עם האינטרנט, המדיה החברתית והסמארטפונים, אנחנו תמיד מחוברים וצורכים מידע תמיד. זה יכול לגרום לתחושה שהזמן עף, כי דעתנו מוסחת כל הזמן ולעולם לא ממש נוכחים ברגע.

בסופו של דבר, תפיסת הזמן היא סובייקטיבית ויכולה להיות מושפעת מגורמים רבים. למרות שזה יכול להיות מטריד להרגיש שהזמן זז מהר מדי, חשוב לנסות להישאר נוכחים ברגע ולהעריך את הזמן שיש לנו.