6 תשובות
למה שתדברי עם האקס שלך
שואל השאלה:
כי מה הבעיה
אנונימית
לא בסדר בכלל.לדבר עם האקס מול הבן זוג זה ממש לא מכבד ויכול ליצור סיטואציות לא נעימות כמו מה שקרה לך היום. חוץ מזה הבן זוג שלך יכול להתחיל לדאוג שאת תבגדי עם האקס בגלל שניסית ליצור איתו קשר שוב מולו וזה יכול לגרום לחרדת נטישה וזה ממש לא בסדר.
שואל השאלה:
לא תכננתי את זה אנחנו בכללי לא מדברים ככ אבל זה פשוט קרה
אנונימית
לא נשארים בקשר עם האקס אם רוצים קשר בריא
אנונימית
אני לגמרי מבין את החבר שלך ואת לא רוצה שהוא יתחיל לדאוג שאת בוגדת בו או משהו את לא צריכה לגעת באקס שלך בשום מצב קל וחומר שליד החבר והגיוני לגמרי מה שהחבר עשה