16 תשובות
זה סבבה מעל המינימום
ממוצע אפשר להשיג יותר לשעה
כלום כסף אל תעשי את זה לעצמך, אפשר למצוא בהרבה יותר ממינימום
לא משהו
זה מעט אבל זה כי זה משכורת מינימום
שואל השאלה:
אבל לא הרבה משיגים בני 15
אבל לא הרבה משיגים בני 15
אנונימית
נכון אם את רוצה לכי על זה
זה שכר המינימום לגיל 14
זה קצת
אני בת 15 מרוויחה 30 לשעה תמצאי יותר טוב
זה טוב
שואל השאלה:
את עובדת בפיצריה?
את עובדת בפיצריה?
אנונימית
לא
לא אבל בבית קפה
שואל השאלה:
אז זה שונה
אז זה שונה
אנונימית
לא ממש לי משלמים גרוע בבית קפה העבודה שלך ממש טובה
באותו הנושא: