16 תשובות
זה סבבה מעל המינימום
ממוצע אפשר להשיג יותר לשעה
כלום כסף אל תעשי את זה לעצמך, אפשר למצוא בהרבה יותר ממינימום
זה מעט אבל זה כי זה משכורת מינימום
שואל השאלה:
אבל לא הרבה משיגים בני 15
אנונימית
נכון אם את רוצה לכי על זה
זה שכר המינימום לגיל 14
אני בת 15 מרוויחה 30 לשעה תמצאי יותר טוב
שואל השאלה:
את עובדת בפיצריה?
אנונימית
לא
לא אבל בבית קפה
שואל השאלה:
אז זה שונה
אנונימית
לא ממש לי משלמים גרוע בבית קפה העבודה שלך ממש טובה