7 תשובות
אם זה היה במשפחה שלי אז זה היה בציניות אז לא
עריכה: כאילו השם שלי או הנראות שלי? אם הנראות אז מכפת לי אני מהממת גם בלי שיגידו לי
לא.
אני באמת לא האדם ההכי יפה
אנונימי
קצת..זה די מעליב
שואל השאלה:
לא זה לא ציני
אנונימית
אם זה רציני אז ברור
כן ולא
מצד אחד לא כי אני יודע את האמת גם אם אחרים אומרים אחרת
אבל מצד שני זה אבא שלי וזה כן יעליב אם הוא חושב ככה
אנונימי