2 תשובות
לא, לא נפרדים סתם.
זה שאתם חברים זה גם כן מוזר כי זה אומר ששתיכם משאירים אופציה לעתיד משותף
זה שאתם חברים זה גם כן מוזר כי זה אומר ששתיכם משאירים אופציה לעתיד משותף
אנונימי
שואל השאלה:
הסיבה שנפרדנו כי הייתי מבולבלת ולא ככ הייתי מתחילה שיחות כי לא ידעתי איך להתנהל איתו
הסיבה שנפרדנו כי הייתי מבולבלת ולא ככ הייתי מתחילה שיחות כי לא ידעתי איך להתנהל איתו
באותו הנושא: