2 תשובות
לא, לא נפרדים סתם.
זה שאתם חברים זה גם כן מוזר כי זה אומר ששתיכם משאירים אופציה לעתיד משותף
אנונימי
שואל השאלה:
הסיבה שנפרדנו כי הייתי מבולבלת ולא ככ הייתי מתחילה שיחות כי לא ידעתי איך להתנהל איתו
באותו הנושא: